tisdag, mars 10, 2009

Årsmöte med de Gröna i Uppsala

I går var det dags för årsmöte med miljöpartiet i Uppsala. Många kloka beslut fattades av årsmötet, bland annat att genomföra provvalet till kommunfullmäktigelistan tidigare än vid tidigare val. Provvalet kommer genomföras tidigt under hösten 2009 och listan ska fastställas i slutet av detta år.

För min egen del var det sista dagen på ordförandeposten. Till ny ordförande valdes en av mina favoritmiljöpartister: Anna Norrman. Med Anna på ordförandeposten är jag övertygad om att miljöpartiet kommer bli än starkare i Uppsala!

2 Comments:

Blogger Rose-Marie said...

Det tror jag också! :-)

15:56  
Anonymous Anonym said...

Wow! "Favoritmiljöpartist". Jag är rörd och smickrad.

Ska göra mitt bästa att ta över ditt arv. Jag tror inte folk fattar hur duktig du varit som ordförande. När ska vi ta lunchen på Hambergs?

08:10  

Skicka en kommentar

<< Home