måndag, september 18, 2006

Luthagen-Studentstaden: I love you!

Efter att ha delat ut valsedlar elva timmar i sträck och sedan varit på valvaka så gör det rejält ont i benen och armarna. Miljöpartiet ökar i Uppsala, vilket känns jätteroligt efter den otroliga valrörelse vi haft. Innan jag stupar i säng så vill jag bara säga att jag älskar valdistriktet Luthagen-Studentstaden! Miljöpartiet de Gröna är med sina 22,4% det största partiet! Kolla på valmyndighetens hemsida.

I morgon, när jag har fått sova och vila lite, så lovar jag att komma med lite mer kommentarer om valresultatet.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du sovit klart snart?

14:42  
Blogger Johan Lundqvist said...

Nja, jag har faktiskt inte sovit klart riktigt ännu. Svårt att få tiden att räcka till mellan pluggande, forskande, kf-gruppmöten mm... Men tankar om valresultatet kommer, jag lovar!

20:43  

Skicka en kommentar

<< Home